14 August, 2010

Pärliussimaailm

Isetegijas lugesin teema läbi umbes aasta tagasi ja otsustasin, et raske ja ei proovi. Teiste blogides ikka juhtusin pärliusside otsa ja imetlesin... ohkasin, et kuidas küll teised oskavad....Nüüd, kus väiksese mõnusas Mustrimaailma.net foorumis tehti pärliussi teema, ei suutnud mina enam sest valdkonnast eemale hoida. Suuresti ka 13 aastase tütre suurel soovil, sellises tehnikas omale midagi valmistad, tellisin Helmehaldjast 2 pakikest 9/o helmeid, pärlinõelad, T-kinnitused.
Pakk kohal, alustas tütar heegeldamist ja ülisuureks abiks tehnikast aru saamisel, oli see pilt.

Mind paluti viisakalt näpud sest tööst eemale hoida. Oi, kuidas näpud sügelesid ja......... ma leidsin kiire mooduse, kuidas ise kah käe valgeks saan :)
Meie suguvõssa sündis 2 nädalat tagasi pisike poiss ja Suurele Õele tegin katsikule minnes pisikese käevõru.
Kasutasin vene iirisniiti, konksu 1,25, Helmehaldjast kingiks saadud helmeid-suurus teadmata(lillad) ja kodus olevaid Colibry 3mm helmeid, mis olid Helmehaldja helmestega võrreldes tõeliselt ebakvaliteetsed, kinniseks: T-kinnis, 8mm
Kokku ajasin algatuseks 1m ja 10cm helmeid vaheldumisi niidile ja et ma suutsin 3 korda alustamise kolmandal real vea teha, siis tütar pani minu töö "jooksma". Pikkust kahjuks ei jõudnudki mõõta...igatahes, hommikul natuke harutasin ülesse, sest pikk sai.


2 comments:

Diana Tammann said...

Mul ka veel see kunst õppimata...
Armas kee tuli. Suur õde oli kindlasti väga rõõmus sellise kingi üle. :)

Sirtsuk said...

Väga lahe! Nüüd oled ilmselt pikemat aega selle hulluse küüsis! :D No ma vähemalt olin! :)